Met dit bedrag betalen we het personeel van het klantcontactcentrum (KCC). Het gaat in totaal om 27 fte. Deze medewerkers verwerken alle telefoontjes, mailtjes, chats en berichten op sociale media die wij ontvangen. Daarnaast is er ook budget dat ingezet wordt op de piekmomenten. We huren dan extra personeel in. Een ander deel van de kosten heeft betrekking op de uitvoering van kwaliteitsonderzoeken. De kwaliteitsonderzoeken geven inzicht in hoe de inwoner onze dienstverlening ervaart. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening aan de inwoner verbeteren. |
---|
bedragen x € 1 miljoen
omschrijving | begroot lasten | begroot baten | realisatie lasten | realisatie baten | resultaat |
---|---|---|---|---|---|
personeel | 1,7 | 1,1 | 0,6 | ||
inhuur | 0,3 | 1,0 | -0,7 | ||
inkoop | 0,2 | 0,1 | 0,0 | ||
totaal | 2,1 | 0,0 | 2,2 | 0,0 | -0,1 |
We hebben een nadeel van € 0,1 miljoen omdat we hebben moeten inhuren door vacatureruimte.