Paragrafen

Bedrijfsvoering

Ondanks de coronamaatregelen is Citybranding, citymarketing en ook evenementen voortvarend ter hand genomen. Corona gaf natuurlijk wel beperkingen, niet  alleen in omvang en testen voor toegang maar ook vanwege de hogere kosten voor veiligheid en begeleiding. Naast live bijeenkomsten voor kleinere groepen is er ook  geëxperimenteerd met online evenementen. De samenwerking met de culturele partners en het Almeerse bedrijfsleven is hierin cruciaal.
De aanloop naar de Floriade is optimaal vorm gegeven, zowel aan de kant van de gemeente, Floriade BV en Almere City Marketing. De gemeente heeft ingezet op gebiedscommunicatie, klankbordgroepen, het betrekken van stakeholders en vrijwilligers en optimale informatie via de huis-aan-huis uitgave. De Floriade BV hebben marketingactiviteiten verricht om bezoekers te werven. ACM heeft een brede branding campagne uitgerold over de hele stad met als in het oog springend icoon de aftelklok op de Esplanade.

Deze pagina is gebouwd op 06/19/2023 16:00:22 met de export van 11/18/2022 10:03:03